امیر ایمانیان – طبق مجمع عمومی فوق العاده  شرکت بیمه دی مورخ 19/4/1400  در روز شنبه و با نظارت شرکت بیمه مرکزی و تایید سازمان بورس و اوراق بهادار سرمایه شرکت بیمه دی از250 میلیارد تومان به 595 میلیارد تومان افزایش یافت و توانست جایگاه نخست در بین شرکت های بیمه از لحاظ سرمایه ثبت شده و تایید شده را بدست آورد .

ثبت سرمایه شرکت بیمه دی گامی بزرگ و پیشرفتی عظیم در جهت پیشبرد اهد اف شرکت با توجه به سهم بیشتری این شرکت در بیمه های اتکایی و سطح توانگری مالی یک است که بیش از گذشته سبب ساز گسترش نفوذ این شرکت ( بیمه دی ) در صنعت و عموم مردم خواهد شد .

شرکت بیمه دی توانسته در چند سال گذشته با کسب پرتفو عظیم بنیاد شهید و امور ایثارگران و نفوذ شبکه فروش خود در بین عموم مردم و نقش پر رنگ خرده فروشی در کنار قرارداد های بزرگ  ، ثبات پرتفو خود را حفظ و سبد بیمه ای خود را گسترش دهد .

این افتخار دیگری است برای شرکت بیمه دی و نمایندگان این شرکت که میتوانند با کسب جایگاه های اجتماعی و اقتصادی بیشتر صاحب اقبال  و اعتماد عمومی  شوند .

نمایندگان شرکت بیمه دی و شعب آن از این پس در راستای خدمت رسانی بیشتر به مشتریان خود مجهز به سامانه رسیدگی به شکایات و صدای مشتریان میشوند تا انچه را که پنهان از دید فنی و حرفه ای شان است را توسط مشتریان خود دریافت نمایند .

نمایندگی بیمه دی کد 5234 امیر ایمانیان آماده ارائه مشاوره بیمه ای به شما عزیزان در سراسر کشور می باشد .

 

امیر ایمانیان  – کارشناسی ارشد مدیریت مالی و نماینده صنعت بیمه