امیر ایمانیان – طبق مجمع عمومی فوق العاده  شرکت بیمه دی مورخ 19/4/1400  در روز شنبه در محل همایش های شرکت بیمه دی برگزار گردید شرکت بیمه دی پربازده ترین شرکت صنعت بیمه در سال 1399 معرفی گردید.

 

در این مجمع طبق آخرین حسابرسی انجام شده و نظارت بیمه مرکزی و تایید سازمان بورس و اوراق بهادار شرکت بیمه دی توانست با انباشت سود به میزان 11.097 هزار میلیارد ریال به عنوان پربازده ترین شرکت صنعت بیمه در سال 1399 را کسب نماید .

 

این افتخار در حال به شرکت بیمه دی تعلق گرفت که این شرکت برای دومین سال پیاپی توانسته این عنوان را از بیمه مرکزی دریافت نماید .

کسب پربازده ترین شرکت بیمه توسط بیمه دی حاکی از نگاه بسیار ویژه به صنعت بیمه و تلاش فراوان پرسنل ، نمایندگان بیمه دی در سراسر سال گذشته در جهت کسب پرتفو بیشتر و کاهش ریسک کمتر بوده است که به یاری خداوند و همت این تلاشگران محقق گردیده است .

 

کسب پربازده ترین شرکت صنعت بیمه توسط بیمه دی در سالی رقم خورد که همه دنیا درگیر بیماری کووید 19 بوده و بسیاری از کسب و کار ها با مشکلات فراوانی دست و پنجه گرم کردن ، اما شرکت بیمه دی با رشد سودی معادل 170 درصد توانست با افتخار از عنوان سال گذشته خود دفاع کند و آن را برای دومین سال پیاپی کسب نماید .

 

کسب پربازده ترین شرکت صنعت بیمه توسط شرکت بیمه دی را به همه همکاران ، پرسنل و نمایندگان بیمه دی تبریک عرض مینماییم و برای این شرکت توفیق روز افزون را از خداوند منان خواستاریم .

 

نمایندگی بیمه دی ایمانیان آماده ارائه مشاوره بیمه ای به شما هموطنان عزیز در سراسر کشور میباشد .

 

امیر ایمانیان  – کارشناسی ارشد مدیریت مالی و نماینده صنعت بیمه