امیر ایمانیان – شرکت بیمه دی در سال 1383 توسط سرمایه گذاری  بنیاد شهید و امور ایثارگران  تاسیس شد تا در جهت رونق و بهبود سیستم خدماتی در صنعت بیمه در خدمت سایر هم وطنان و به ویژه خانواده های ایثار گران و شهدا باشد .

شرکت بیمه دی در ابتدا بدلیل انتخاب های نادرست در راس هیات مدیره و مدیران عامل آن مسیر پر پیچ و خمی را طی کرد که در نهایت در سال 1390 بدلیل اشتباه محض مدیران و اعضا هیات مدیره آن  با بستن قرارداد با  سازمان تامین اجتماعی از چاله به چاه افتاد و باعث عقب افتادگی و بد نامی بسیاری برای این شرکت شد که همه آن اتفاقات از سر نا آگاهی  از پتانسیل شرکت و پروژه عظیمی بود که در حد بضاعت این شرکت نبود .

اما اتفاقات خوب از زمانی شروع شد   ( 1392)  که با انتخاب اعضا هیات مدیره تیمی جدید وارد این شرکت کم توان و از پا افتاده شدن .

بله برو بچه های کار بلد و با تجربه یا به قول بزرگ تر ها موی سفید کرده  ، که در صنعت بیمه کار کرده بودن  و به قول بیمه ای ها بیمه چی بودن .

این بیمه چی ها یا به قول بزرگتر ها ، موی سفید کرده ها  ،  تیم جوان و کار بلدی بودن که در کنار تجربه صنعت بیمه ، افکاری در سر داشتن به زیبایی شعار هایی که انتخاب کردن …..

نوشتن : از نو آغاز می کنیم ………  با شما برای جبران …….خانه فیروزه ای ….. طرح فیروزه ای ( عدم استفاده از پلاستیک در شعب بیمه دی ) ……….مهر فیروزه ای  ( طرح اهدا آمبولانس به اورژانس ..)  …………. طرح جانبخش ( حمایت از خانواده های اهدا کننده عضو ) و …….

تیم جوانی که در کنار اتفاقات خوب و بد وشاید کمی پر درد و تلخ و با همه تلاش های زیادشان و با نگاهی از سر گذشت به اشتباهاتشان  میشود کارنامه موفقی را برایشان صادر کرد .

تیمی که توانست شرکت از پا افتاده بیمه دی را  در طی کمتر از 7 سال به سومین شرکت صنعت بیمه و سود آور ترین شرکت بیمه در سال 1398 و یکی از محبوب ترین شرکت ها در سال 1399 و با توانگری مالی یک برساند ….. آری  حتما  جا دارد بگوییم خدا قوت ………..

میشود از کنار همه کاستی ها ، اشتباهات و   شاید گاهی اخم هایشان براحتی گذر کرد ، زیرا نشان دادن اگر مسیر درست و نقشه راه درست پی ریزی شود  ، رسیدن به شعار در این کشور محال و دور از دست نیست و اصلا دور از دست نیست .

آری در سال هایی که همه بزرگان تا کوچکان این مرز و بوم فقط وعده میدهند و شعار

در همه این سالهایی که تنها خبر  ورشکستی و نابودی یکی یکی بنگاه های اقتصادی و تولیدی میرسد  این تیم کاری کردن کارستان و باید به همه شان دست مریزاد گفت .

به همه کارمندان از شعب تا ستاد ، از خدمات تا اداری ، از نمایندگان تا مدیران باید گفت دم همت بلندتان گرم و سایه عزتتان مستدام باشد و باید تقدیر جانانه ای بکنم به رسم ادب و احترام از سید مجید بخیاری که آغاز گر این راه پر زحمت و تلاش بود که در ادامه این مسیر  در دست دوستانش قرار گرفته و مسیر خود را طی میکند .

امید است شرکت بیمه دی بتواند مانند سال های گذشته هر روز پر رونق تر ، پر تلاش تر  و موفثق تر باشد تا این شرکت الگویی برای بنگاه های اقتصادی باشد که بدانند با علم و عمل میشود گام های موفقیت را طی کرد .

شایسته از از همه آنانی که بی منت پلی بودن میان بیمه دی و رسیدن تقدیر و تشکر کنیم .

آنانی که شاید هیچ گاه نه بخوانند و نه بدانند و نه دیده شوند اما درخشیدن نام شرکت بیمه دی مدیون زحمات تک تک آنها میباشد و در کنار همه خستگی هایشان شاید لبخندی از سر رضایت دلگرمی سال های پر تلاش و طاقت فرسا یشان باشد .

آری خدا یاری و حافظ همه شما خانم ها و آقایانی باشد که بدون دیده شدن مسیر فیروزه ای را طی میکنید .

امیر ایمانیان – کارشناسی ارشد مدیریت مالی و نماینده صنعت بیمه