امیر ایمانیان – عملکرد بیمه دی در فروردین 1400 نسبت به فروردین سال قبل با رشد چشم گیر 437 درصدی تولید حق بیمه  روبرو گشت که نشان از حق بیمه تولیدی این شرکت برای سال 1400 به بیش از 100هزار میلیارد ریال خواهد داشت .

این نسبت رشد درحالی رقم خورد که شرکت بیمه دی در سال 1398 به عنوان پر سود آورترین شرکت صنعت بیمه شناخته شد و در سال 1399 با رشدی چشم گیر توانست نسبت به سال قبل افزایش بسیار مطلوبی داشته باشد .

جالب آن است که سهم بیمه درمان تکمیلی نسبت به مشابه سال قبل از 67 درصد به 47 درصد کاهش و سهم نفت و انرژی در فروردین 1400 به 28 درصد سهم تشکیل دهنده پرتفو این شرکت تبدیل شده است و رتبه بعدی در اختیار بیمه های زندگی این شرکت میباشد با 8 درصد  .

یکی دیگر از موارد شاخص شرکت  بیمه دی رشد 3882 درصدی بیمه های زندگی در سهم پرتفو فروردین ماه نسبت به مشابه سال قبل که رشد بی نظیری داشته است .

شرکت بیمه دی توانسته است با ساختار دهی بی نظیر  خود میزان رضایت مندی بسیار عالی برای خود نزد مشتریانش کسب نماید و دلیل رشد  بی نظیر در بیمه های زندگی و نفت و انرژی نشان از میزان رضایت مردم و اعتماد به آن میباشد .

شرکت بیمه دی در سال 1399 موفق به کسب میزان 10838 هزار میلیارد ریال سود انباشته شود که با رشد 599 درصد رشد  نسبت به مشابه سال قبل میباشد  و این برگ زرین دیگری که نشان از مسیر درست و آگاهانه این شرکت در کسب اعتماد و رضایت مشتریان خود میباشد .

نمایندگی ایمانیان شرکت بیمه دی واقع در تهران خیابان ستارخان آماده است با ارائه خدمات آنلاین و کارشناسان سیار خود و شرکت در تسریع خدمات به مشتریان و جلب رضایت آنان نهایت تلاش خود را انجام دهد و با ارائه فرم های آنلاین در وب سایت این نمایندگی مشتریان عزیز میتوانند درخواست های خود را بصورت الکترونیکی برای ما ارسال نمایند .

خاطر نشان مینماییم که مشتریان عزیز میتوانند از خدمات وب سایت  نمایندگی ایمانیان  نظیر یادآوری تاریخ تمدید بیمه نامه ها و میزان حق بیمه های خود استفاده نمایند .

امیر ایمانیان – کارشناسی ارشد مدیریت مالی و نماینده صنعت بیمه