امیر ایمانیان – شرکت بیمه دی با کسب سود آور ترین شرکت بیمه در سال 1399 توانست برای دومین سال پیاپی به این مهم دست یابد .

تحقق این موفقیت و تمدید آن در کنار شاخص بهترین بهره وری و برترین نظام ساختاری بیمه در کل مجموعه های بانکی و بیمه ای نشان از مسیر درست این شرکت دارد .

شرکت بیمه دی توانست است با پرداخت سود 411 تومان سود به هر سهم این شرکت به سهام داران خود که در سال گذشته با روند منفی بازار سرمایه روبرو بوده اند امید و نویدی در جهت رشد بیشتر این شرکت و سهم آن در بازار سرمایه بدهند .
شایان ذکر است که سهم شرکت بیمه دی در ابتدای سال 1399 در حدود 500 تومان بود که با رشد صعودی بی نظیری حتی در اوج ریزش بازار سرمایه به مبلغ 2700 تومان هم رسید.

اکنون با افزایش سرمایه شرکت بیمه دی و میزان سود دهی این شرکت در بازار سرمایه و ایجاد حق تقدم برای سهام داران ، ارزش این سهم در حدود 600 باز شده و در حال خرید است تا به اتخاذ سیاست های مالی این شرکت باز شاهد رشد این سهم باشیم.

البته شایان ذکر است که ارزش هر سهم شرکت بیمه دی با توجه به مجمع عمومی فوق العاده و سرمایه شرکت بیمه دی ، چیزی در حدود 2000 تومان الی 2400 تومان میباشد و باز شدن این سهم جهت حق تقدم خریداران با ارزش 600 ، نوید بسیاری خوبی برای سهام داران آن خواهد بود .
شرکت بیمه دی درراستای ارتباط بهتر و صمیمانه با مشتریان خود سامانه تلفنی 1671 را راه اندازی کرده است که میتوان گفت یکی از سریعترین و بهترین سامانه های ارتباط با مشتریان در کل مجموعه نهاد های اداری و سازمانی ایران است .

مشتریان محترم شرکت بیمه دی میتوانند در هر ساعت از شبانه روز با تماس تلفنی با شماره 1671 بدون معطلی با کارشناسان این شرکت ارتباط برقرار نمایند .

شرکت بیمه دی و نمایندگی های بیمه دی در سراسر کشور آماده ارائه خدمات غیر حضوری به سایر عزیزان و هموطنان ارجمند میباشند .
نمایندگی بیمه دی کد 5234 امیر ایمانیان این افتخار را دارد تا همیشه با کسب بیشترین رضایتمندی در نمایندگی های بیمه دی در شهر تهران میزبان شما عزیزان باشد .

امیر ایمانیان – کارشناس ارشد مدیریت مالی و نماینده صنعت بیمه